החלפת דודי שמש

אחת ל- 10-8 שנים, כדאי להחליף את דוד השמש, זאת משתי סיבות עיקריות: נזילה או חלודה במים. חלודה במים, קיימת בעיקר בדודים ישנים בירושלים, שיוצרו לפני 2017, ואינם מצופים באמייל.
 
מקרים של החלפת דודי שמש
במקרים בהם דוד השמש מקצר, לא מחמם, או לא נדלק, לרוב תיקון שלו יספיק. אך אם הבעיה היא, הצטברות של אבנית בדוד, כנראה יהיה צורך, להחליף את הפלאנג' או להחליף את גוף החימום, ולנקות את הדוד. הפלאנג', הוא רכיב המשמש כתושבת לגוף החימום, ולתרמוסטט הנמצא בתחתית הדוד, רכיב זה, עלול לנזול כשהוא מלא באבנית. במקרים רבים, מקור הנזילה הוא בגומייה האוטמת את הפלאנג' או בברגים רופפים.
החלפת דודי שמש
במקרה והנזילה היא מגוף הדוד עצמו, וציפוי האמייל הפנימי נסדק, המתכת שתחתיו נחשפת ומים חלודים יוצאים ממנו - לא ניתן לתקן את הדוד, ויש צורך להחליפו בחדש. במקרה והדוד ישן וחלוד, גם אם מקור הנזילה הוא בפלאנג' ולא בגוף הדוד, ההמלצה היא החלפת דוד השמש, כדי להימנע מתקלות נוספות, העללות לנבוע ממצבו הרעוע.
 
מה לוודא לפני התקנת הדוד
לפני התקנת דוד שמש חדש, חשוב לוודא מספר דברים עם בעל המקצוע. חשוב לברר שהמחיר שקיבלתם, כולל: הובלה, התקנה, פינוי דוד השמש הישן וכן מע"מ. דרשו לקבל את הצעת המחיר מפורטת, בכתב - לפני ביצוע העבודה.
 
בהתקנה של דוד ושל קולט, לא חובה ששניהם יהיו מאותה החברה, ובמידה והקולטים במצב טוב, אין צורך להחליפם. כן חשוב לוודא, שמבחינת הגודל, הדוד והקולטים מתאימים.
 
חברת גד אור אנרגיות בע"מ
החלפת דוד שמש, היא הזדמנות מצוינת, להשתדרג בדוד שמש איכותי יותר. חברת גד אור אנרגיות בע"מ, מתמחה בין היתר, בהחלפת דודי שמש בירושלים וסביבתה, ובעלת היצע מגוון של דודים המתאים לכל בית, לכל גודל של משפחה, ולכל כיס. חברת גד אור אנרגיות, מספקת את שירותיה בכל אזור ירושלים והסביבה, ועוסקת גם: בתיקון קולטי שמש וגופי מחליפי חום, התקנה ותיקון הסקות וגופי חימום מהירים, והתקנת מערכות סולאריות. בנוסף גם עוסקת החברה, בתיקון משאבות פיקוד ובקרה, למערכות חימום.


Coi בניית אתרים